Thai Chi i Botaniska

Morgonen började redan 05:20.

Det var uppställning 05:50 utanför Botaniska. Thai Chi träning. Jag hade ingenaning om vad som väntade men var övertygad om att vi skulle få en fin morgon.
Jag skulle behöva lägga mer tid på att just hitta mitt inre fokus, kom på mej själv typ hundra gånger med att fundera över fåglarna, vattenspridaren, vilken hand instruktören sa, titta på de andra deltagarna, fundera över gårdagen. Jag var inte närvarande och måste bli bättre på att fokusera. Mer Yoga och Thai Chi på schemat.
Mental träning.

Kände flera gånger att instruktören blängde till på mej där jag stod i hel löpmundering, jag kanske inte platsar men man behöver inte alltid göra det. Ibland måste man testa nya saker.
Dålig kan bara bli bättre.

Alla foton är tagna i samband med träningen. Klockan 7 var vi påväg hemåt igen, glada och avslappnade. Dagen har börjat på helt rätt sätt. Denna vackra oas ligger 5 min cykelväg från vårat hem, fler besök under morgonkvisten måste det bli.
Underbara morgon. Nu börjar uppladdningen mot Solvikingarnas intervallträning kvällen till ära.
Kram

Postat av: Miss Yin&Yang

Buse! Du smygfotade mitt under självaste fokusövningen. ;-)



Men du, lätt att det måste spenderas fler tidiga morgnar i Botaniska, om så bara för en skön morgonpromenad.



Kram!

2011-05-10

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0