Underbar påminnelse!

Idag fick jag världens skönaste SMS. Jag ska göra precis som jag blivit tillsagd! Nämligen att gå och sätta mig på ett cafe och njuta av att faktiskt bara inte göra något. Tack för att bli påmind om att vila är super! I morgon ska jag äta långfrukost ute och njuta av dagen som bjuder på spinning och löpning så just idag är ledighet mitt fokus. Något har gett mej ett oerhört sug efter en morgonyoga i morgon, men men vi får se. Träning är underbart!

Med ledighet menar jag:

Inga måsten, bara massa tid. Jag vill ha något gott till kaffet och min sambo i myskläder i soffan, jag vill krypa upp sådär nära och se en film ikväll.

Jag har fått ett tips.

Nu är jag hungrig så jag dööör. LUNCH, någon som varit på köttbullecafeet?

Postat av: Svettot i Majorna

Hoppas det blev en toppendag!



Någon film du kan rekommendera?



Kram

2011-05-04

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0