Joggning, Fotboll och lyckorus

Satte mej i soffan och hittade inte lugnet, ensam hemma. Allt kändes bara tyst och tråkigt. Jag snörade på mej löpskorna med tanken på en lättare jogg bara några kilometer, en powerwalk blandad med lättare löpsteg.

Ner mot Heden och mot fotbollsmatchen. Jag möttes av tre andra flickor som höll stenhårt på de "andra" laget, alltså det som låg under. Min älskade mosade in bollen precis när jag kom! Underbart. Stolt flicka som stod vid kanten då. Man behöver inte vara duktig, man behöver inte göra mål. Men att se den lyckan över att göra mål är ju obetalbar. Alla borde verkligen få känna den känslan, känn efter och behåll den.

En smoothie och smörgås senare somnade jag helt slut. Trött och lycklig.
Tack för livet!
Kram



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0