Varvet finns för ALLA!

Sika gooingar. Jag blir helt underbart lycklig. Människor är underbara ting! Allt är på min sida till och med vädret och vinden gör som jag vill. Peppa peppa ta i trä...




Påväg mot start...



Starten gick efter vissa problem med bandet som användes som stöttepelare istället för startskott.
I täten var det hårda armbågar och inte allt för imponerande tillrop :) Härligt med lite tävlingskänslor.
Jag längtar verkligen till i morgon nu. Eller iallafall tills ikväll då vi ska entra mässan och hämta nummerlappen, fram tills man har nummerlappen är det inte på rikigt. När jag väl har den i handen måste jag börja fokusera på att inte låta nervositeten ta över.
Ja älskar träning, men visst är det något speciellt med den 21 maj.
Löpning i mitt hjärta!
Kram! /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0